Jumaat, 25 Disember 2009

to-i-let baruuuuu....

dpt blk trase lega dan bes lagi2 ble tym takde training.........
seronok la dpt balik umah ni......
oooooo lpe plak, tujuan aku balik rumah adalah utk menyambut besday ibuku...
dan thanks to aryn sbb sggp buat kad utk ibuku yg tercinta......

aku sgt trkjut ble balik rmh tetiba bhgian dpr dah bersepah, rupenye tandas ku tgh renovate nak kasi mcm hotel pnye tandas.... wawawaa.....

aku tulis blog ni pun sbb aryn yg suh..... aku takde cte yg bes utk dcterkan.
dan lagi sori la sryn sbb sy ni tak hensem....
nti cari la laki yg lagi hensem mcm nicholas saputra tu...
nak sgtkan ambik..................

ok2.

aku brharap training mle lmbat lg agar seksaan ku dikurgkan ke tahap maksima....
hahaha.......

aku ingat masuk palapes bole la dpt duit bnyak.....
tapi sebaliknye, duit yg dpt kne byr mcm2, nak rse duit training pun tak dpt..... adoiiii......
tapi takpe la cuti sem ni aku nak keje....
jd cashier esso pun takpe asalkan dpt duit utk joli........
ok la
sampai sini saje aku mengarut.... sehingga kte berjumpa lagi di hari yg sama, waktu yang same, masih lagi hos yang same, dlm rancangan blogku bukan blog paklongmu....

sekian.......

wasalam.......

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com