Rabu, 1 Disember 2010

funneyhhh

by aryn

ok dah lame xtgk blog sndiri yg ni mntg2 sndri dah ade 2 blog..actually da lame nk update blog ni tp disebabkn dah lame sgt,smpai xingat emel nk login blog ni hahha..nk hrpkan zaki yg busy je 2,blog aku sndri pn die jarang tgk,blog ni ape la lagi kn..tp xpela..busy2
lgpun kali ni aku abes final awal dr zaki,so tggu je la die bbrape hari kn..heheh..yeahhh aku abes dulu yayyyy...mst die bengang n jeles..
even aku tau blog ni xde sape pn nk bace,but who cares?it's just me to share and care..hehe..

ok itu sahaja..sekian

2 ulasan:

zulhusnie mahadi berkata...

wahai zaki yg pemalas, update lahhh..~~~
ko nmpk len la mse aku jmpa ko kt msjid ari tu.hahaha~~~

areen berkata...

haha mmg pn die ni pemalaass update

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com